Ingen rubrik på detta inlägg, haha!

Dagens frisyr: Rakade sidor, med mönster på den ena och både stående hår med vax och lite liggandes där framme. Lite svårt att förklara som ni kanske förstår, haha!
  
Dagens klädsel: Morgonrock just nu, men sedan blir det jeans och skjorta tror jag!
Vädret ser ju inte ut att vara det bästa... 
                           
Dagens köp: Ingenting just nu, men i Turkiet köpte jag bland annat armband som ni skall få se!  

Dagens artist: Jag har många artister! Kan ju inte välja en, haha, eller?!  

Dagens väder: Lite molnigt just nu, tror det skall bli regn men vet ju dock ingenting om det.
Hoppas ändå på lite sol…  

Dagens planer: Har inga speciella planer under dagen, äta och så! Lägga in bilderna på datorn som jag gör nu, och kanske skall träffa min kompis Lina en stund senare.

Dagens dricka:  Har inte druckit någonting än, men drinken i Turkiet var ändå den bästa;)


Dagens kaka:
Ingen än så länge!


Dagens film:
Har inte sett en film just nu, så jag får se ifall jag gör det senare.


Dagens tv-serie:
Just nu kollar jag på Nanny (named Fran), jättebra program ju!  


Dagens webbsida:
Oj! Är inne på så många! Idag måste det bli bloggar och min egen blogg då jag skall uppdatera massor, eftersom jag inte gjort det på länge ju!


Dagens godis:
En chokladbit Toblerone, haha!

Tumblr_lnqsm9td1f1qdu5jao1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0