Höstväder under sommaren är inte okey!

1905771715_7deb4be533_z_large

Detta tycker jag är en superfin bild från weheartit, eller vad tycker ni? Undrar faktiskt vilken stad det är i, antagligen en storstad! Hehe! Känns som sådant väder idag, höst... 

Hej på er alla! Ett typiskt höstväder idag tycker jag, och ändå sägs det vara sommar, haha! Inte riktigt säker på det. Har precis duschat och senare blir det lite kalas då en i släkten fyller år eller fyllt år! Haha!
Hoppas att ni frågar på nu i frågestunden och att ni anmäler er till dagens blogg alla! Ett roligare inlägg blir inte detta känner jag så jag skriver ett senare ikväll! Uppdaterade ju en hel del igår!=)
Kramar på er alla! Ha en underbar söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0