Hemma igen från semestern:)

Hej alla! Har kommit hem efter min sköna semester i Turkiet! Nu avslöjade jag vart jag åkte, haha!
Inte för att ni skulle kunna leta upp mig utan bara för att jag ville hålla min semesterort lite hemlig antar jag.
Planet var försenat i två timmar, men jag kom hem till det ”kalla” Sverige ändå! Haha! Kommer att berätta mer om resan ikväll och imorgon och bilder kommer även då! Skriver mer senare, först skall jag bara ta det lite lugnt och packa upp allting!:) Kramar på er alla!
Och ett Stort tack till Lina som hjälpt mig med bloggen under tiden!
Har verkligen saknat er och den! Kommentera gärna nu!:)

Tumblr_ln0jvrvkgu1qhx5swo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0