Har ni hört? Skratta eller gråta? - Pinsamt! =)

Har ni hört CathyMay15? Haha! Jag har hört henne en gång innan men fick en länk till videon där hon sjunger Pocerface. Vad skall man göra? Skall man gråta eller skratta för det är ju inte så bra precis…
Men bra att hon vågar lägga ut det på youtube i alla fall!
Vad tycker ni om videorna? Det finns många fler, bara så att ni vet! =) Ifall ni nu skulle få för er att lyssna på härlig musik, haha!
Så elak jag är, men se bara vad personer kommenterar till henne!





Men den sista videon tycker jag ändå är cool! Haha! Vad tycker ni då? :P Inte så bra va?! Förstår inte ens varför jag sätter det under kategorin musik, men man behöver ju inte vada hur elak som helst;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0