Godmorgon bloggen!

God morgon alla! Brukar alltid ha läsare på morgonen så nu när jag loggar in så har jag redan haft ett antal läsare och inte skrivit ett nytt inlägg för dagen… Haha! Men jag har sovit så det är ju inte så konstigt, eller vad säger ni? Skrev ändå mycket igår tycker jag!
Tänkte ringa mormor om en liten stund för hon fyller år idag! Sedan blir det väl att handla present till henne och fira henne på något sätt kanske. Vet inte faktiskt, men något sådant blir det säkert! Frukost först och duschen sedan! Även några bra tv-program som man kan kolla på tv:n tror jag! Vad skall ni själva göra idag?
Hoppas på fint väder men får se vad det leder till under dagen. Det är inte bra att hoppas för mycket!  
Hoppas nu ni fortsätter läsa och kommentera massor så jag blir glad ;) Ifall ni vill så gå in på veckorrevyn och nominera min blogg! Skicka mig en kommentar eller ett mail så tackar jag er!  Kramar =)

Tumblr_loimq6uoh41qiu6k8o1_500_large

Ni har väl inte glömt min mail ifall ni vill ha kontakt? [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0