Godkväll kära läsare!:)

Godkväll alla! Hur har er dag varit idag? Först var min dag väldigt bra då jag hade teater och tidningen var där. Blev fotograferad ett antal gånger, och på några bilder var det med bar överkropp så nu hoppas jag att den inte kommer i tidningen, haha! Sedan ville du intervjua mig så det ställde jag givetvis upp på!
Så är det att vara skådespelare ibland, och jag hoppas bara på att jag blir det då jag är vuxen också, så att jag skulle kunna jobba med det på något vis! Sedan på kvällen hade jag lite mer otur då saker och ting inte funkade för mig. Haha! Men man kan ju inte ha tur alltid! Fortsätt gärna läsa och kommentera så skall jag titta lite på en film eller läsa lite tror jag. Skriver mer senare! Kramar på er alla!:)

Tumblr_l1ec6ghphi1qava3so1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0