Godis från hemmakväll - min fredagskväll! ;)

Tjenare! Hur har ni det? Nu har det äntligen blivit lite varmare på kvällen, men innan så bara det regnade och var kallt hela tiden, haha!
Har varit på teatern idag igen, vilket gick sådär. De verkade väldigt sura och arga idag, men vi skådespelare blev inte förvånade, haha. Lite elakt att säga kanske, men ändå. Nu har jag i alla fall satt mig till ro i fåtöljen för att kolla lite på Full frys. Vem gillar inte Stefan och Krister?! Har varit på Hemmakväll med min lillebror så nu skall vi äta en massa godis! Onyttigt men gott… Skriver mer senare! Loove ya=)



Gott eller? Det finns mer! ;)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Sv: Det var så lite det där med kommentarerna :)



Ja, det där ser gott ut till full frys :) Diggar Stefan och Krister :)

2011-07-08 @ 18:57:59
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0