Ett tråkigt inlägg som jag ber om ursäkt för!

Hej alla! Idag har dagen gått ganska bra på jobbet! Har gjort det gamla vanliga, och fått enormt mycket motion då vi cyklat en massa rundor runt i staden. Var väldigt trött efter det! Var hemma hos min mormor en stund då jag pratade med henne och nu tittar jag på den brittiska tolkningen av den svenska Wallander som snart är slut. Känner på mig att detta inlägget inte lär bli mer intressantare så jag hoppas på att ni fortsätter läsa de äldre inläggen och helt enkelt väntar tills ett nytt kommer imorgon bitti!
Blir ändå glad ifall ni kommenterar någonting roligt i detta tråkiga korta inlägg! Puss!:)

Tumblr_lonftzcaq11qcd09to1_500_large

Läste förresten ett bra budskap på facebook idag som min kompis hade skrivit! Det löd så här:

"The first ten years of a girl's life are spent by playing with barbies. The following ten are spent by trying to look like one"

Någon som kanske känner igen sig eller? Jag tycker i alla fall att det är mycket sanning i det hela, dock inte om mig själv då;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0