En solig lördag:)

Tjenare alla! Gud vad vackert väder det är idag! Eller vad tycker ni? I morse så stack jag till skolan där vi håller till då vi repeterar inför showen. Det varade inte så länge och en tidning var också där.
Hoppas att man inte hamnar på en konstig bild, haha!
Lite pinsamt i så fall, men det har jag ju varit med om förr! Snart blir det att laga mat och hjälpa till lite, och fixa några andra saker…
Vad gör ni själva denna soliga lördag? Har handlat glass och kakor tills ikväll så jag tror att jag skall ha det riktigt mysigt, fast det är bara filmen som saknas.
Får väl komma på någon bra film att se. Har inte tid att hyra idag och mina tv-serier har min kompis Emmelie. Vad störigt, haha!
Skriver i alla fall mer sen så ni kan läsa mer då men kommentera först detta så lovar jag fler inlägg! =) Kramar!



Haha, denna bilden hamnade i tidningen förra året då vi spelade i kyrkan. Tänkte skämta lite och gjorde detta då jag skulle spela chockad, och det ledde givetvis till att den hamnade i tidningen, haha! Ignorera bilden bara! :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, klockren bild Mr Famous!;)

2011-07-09 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0