En joggingtur någon dag? :)

Sugen på att röra mig mera! Innan så var jag ute och joggade men har inte orkat det nu under sommaren och sedan har jag jobbet att tänka på också ju. Någon som skulle ha lust att jogga lite med mig nu i veckan? =) Kommentera gärna då! Love!
Hehe, även kändisarna tänker på att leva hälsosamt!

Bästisarna Lauren Conrad och Lauren Bosworth älskar att ta långa promenader tillsammans!

Hehe, även kändisarna tänker på att leva hälsosamt! Och deras hälsotips är att man skall träna tillsammans! Läste det på Posh24 igår och även bilden är därifrån. Bästa vännerna Lauren Conrad och Lauren Bosworth som är på bilden förresten ifall ni nu undrade, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0