En Dagens outfit! Finally, hehe!

Godkväll alla! Hur har ni det ikväll? Här är det bra i alla fall! Är väldigt ledsen eftersom jag inte hunnit uppdatera så mycket idag, men inte mer man kan göra då man jobbar ju, eller?! Haha! Var hos Lina innan och kollade lite saker så det blir nog att boka tågbiljetter till Stockholm i helgen, och sedan är man superglad för att min svenska idol Veronica kommer till Malmöfestivalen så då skall man in och se henne och tusen andra artister nästan hela veckan i augusti! Har inget intressant att berätta om mitt jobb idag då jag har jobbat och det har regnat väldigt mycket. Lägger i alla fall in en dagens outfit på mig så att ni kan se hur jag såg ut idag, haha!
Kommentera gärna vad ni tycker! En enkel outfit, en regning dag!

 

Jeansen kommer från JC och tröjan kommer från Malmö arena då jag var och såg Lady Gaga i höstas förra året! Men vet att liknande t-shirts finns ute i affärer..

 


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Nu är dagens låt vinnaren uppe på bloggen :)

2011-07-28 @ 21:53:57
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0