David svarar! Back on track!

Hade fått ett par kommentarer vilket jag älskar, och det hoppas jag att ni vet, haha! Därför tänkte jag nu svara på vissa av dem så att ni vet! Vissa av kommentarerna har jag svarat på era bloggar precis som jag brukar göra ibland, men det är olika beroende på hur jag vill! Här är i alla fall två kommentarer! Mina läsare är söta! Haha!:)

Lotta Bolund om Fredag morgon!:
Hej! vad kul din blogg är. lär definitivt läsa dina inlägg igen. :p Ha en kul dag :)

Svar: Tack så jätte mycket! Hoppas att du fortsätter läsa den då! Har du några tips så är det bara att kommentera dem då?!

Freja Lindsjö om Lagar mat!:
Bjuder du på resan? (a) Isåfall hänger jag med :D

Svar: Haha, det skulle du bra allt vilja eller? Men jag tror inte det! Kul att resa men tråkigt att betala eller vad säger ni läsare? Känner ni också likadant? =)



Haha! Hade bråttom då vi tog bilden, men vad tycker ni? :P Lina är stolt fotograf* (hoppas jag i alla fall!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0