Bilderna från Stockholm, Del2! :)

Lika bra att lägga in de andra bilderna nu också så att ni har någonting att kolla på tänkte jag, haha!
Smart tänkt där va? Hoppas att ni tycker om dem och kommentera gärna! Blir väldigt glad då, men det vet ni säkert om att jag blir! :P Enjoy!



Besökte Skansen och dessa lemurerna gick lösa i inhägnaden där vi gick! Ungar hade dem också, så söta!





Råttgränden! Jag som inte gillar råttor...Haha! Deras bur var cool!



Den åt på köksbordet ;)



Den och en annan krokodil låg stilla hela tiden och jag trodde de var fejk då de inte rörde sig...



Och gud vad jag blev rädd då den ena rörde på sig! Vad folk skrattade! :P



Detta var då på Skansen! :) Min bror gillar djur så vi fotograferade en hel del! Så sööta!



Jag på kanonen på Skansen!



Happy! På Skansens Café!



Pannkakor med grädde och sylt till lunch! Loove!



Hotellet på Södermalm som vi bodde på!



Man ser inte så bra men det är minnesstatyn av Anna Lindh där hon höll sitt sista tal den 9 September år 2003 innan hon blev mördad på NK... Hon höll talet på Medborgarplatsen. Vårt hotell låg nära den!



En sista fin bild från Björnön (tror jag det hette, haha)! Där vi stannade till en halvtimme med skärgårdsbåten. Åkte skärgårdsbåt i några timmar med räkafton ombord och sedan ost och kex till dessert.
Mycket trevligt och lyx på hög nivå! :)
Dansade även loss till partylåtarna som bandet spelade, och dansade med flertal personer som kollade in mig och dansade loss med mig! Ägde på det dansgolvet, och tur ingen kände mig, haha! ;)
Hoppas ni gillar bilderna!

Det blev inte shopping i Stockholm, men det fixar sig i Oktober då jag skall dit igen! Längtar redan, haha! Ellerhur Lina??! Jag gör i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Lina

Fina bilder. Jadå shopping kan vi nog hinna med i höst :D

2011-07-17 @ 09:39:58
URL: http://pinkliina.blogg.se/
Postat av: Michan- Skönhet och Makeup

Fina bilder :)

Finns inget bättre än djur!

Råttor är söta, dock matar jag min orm med såna (A)

2011-07-17 @ 17:15:52
URL: http://texasplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0