Ätit gott hos kompis denna fredagskväll:)

Tumblr_lodqm1rsq11qch80ro1_500_large

Hej igen alla! Nu tänkte jag faktiskt läsa lite bloggar, innan jag skall lägga mig. Finns inget annat intressant att göra på datorn just nu tycker jag, haha! Kom hem för en liten stund sedan från min kära kompis (då jag inte nämner några namn!). Hon är dock väldigt het! Haha!


Vet inte ifall hon vill döda mig eller inte men jag åt både choklad och vit chokladkladdkaka, så det var ju väldigt gott! Älskar att vara med mina vänner och speciellt de som jag tycker om och som står på min VIP-lista!
Inte alla som gör det ju… haha! Vill ni stå där egentligen? Annars så har det inte hänt så mycket nu på kvällen!
Imorgon blir det att städa och vara med bästa kompis!
Det skall bli väldigt roligt faktiskt, fast det är runt kvällstiden! Skriver mer imorgon, så ha det jättebra så länge! Puss och kram på er! =) Fortsätt gärna läsa och kommentera!:) Har ni förresten läst inlägget om Oslo? ;)


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Fin bild :)



SV: Tack för din röst, en länkning kommer! :D

Och hoppas du får en bra helg själv :)

2011-07-23 @ 01:15:51
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0