A rainy Sunday morning!

God morgon alla! Nu har jag ätit god frukost, något rågbröd av ett slag, mycket gott! Så man känner sig lite nyttig nu dagen efter man åt massa onyttigheter ifall ni kommer ihåg att jag skrev det i ett inlägg igår, haha.
Snart skall jag göra mig i ordning för att jag skall träffa min kära kompis Lina! Vi skall kolla upp olika saker inför hösten och sedan skall vi bara ha det roligt hoppas jag.
Får se vad vi mer hittar på! Hur mår ni idag då? Idag är det söndag och det är väldigt tråkigt väder ute.
Jag tycker att man blir så arg och sur då det är dåligt väder ute, eller vad säger ni om det?
Är det kanske bara jag som blir det? Haha!
Hoppas bara på att det slutar regna då jag skall cykla iväg;) Skriver mer senare!
Fortsätt gärna läs ni och kommentera också så är ni bäst, fast det är ni ju redan! Loove =)

Tumblr_loh088mleg1qggss1o1_500_large


Kommentarer
Postat av: johanna

Vilket gymnasium ska du gå på?

2011-07-17 @ 21:25:56
URL: http://barajagjojjan.blogspot
Postat av: johanna

Vilket gymnasium ska du gå på?

2011-07-17 @ 21:26:09
URL: http://barajagjojjan.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0