Wednesday - Lite uppdatering:)

Jag har inte bloggat igår och inte i morse heller. Det var för jäkligt av mig! Sorry! Har bara inte haft tid, utan haft jätte mycket i skolan så jag har pluggat. Det är därför jag tänkte publicera detta inlägget nu så att ni kunde läsa lite ju! Måste verkligen skärpa mig! Idag har man bara varit i skolan, sedan varit och sjungit efter det. Stannade till klockan tre idag. Lite drygt! Men kul hade vi i alla fall! Snackade om alla möjliga sjuka saker som ingen vill veta.. Tro mig! Det vill ni inte!

Sitter nu och lyssnar på musik och chattar lite på facebook. Sedan ska jag väl lägga mig så småningom, men inte på länge. Haha! Skriver mer imorgon! Jag lovar! Kan också nu berätta att Britney Spears album kommer i början av mars, tror att det var den elfte, men är inte riktigt säker. Men jag älskar bara hennes låtar! Lyssnade lite på sånger från Annie musikalen som är väldigt gammal, men Annie and the gurls uppträder från Broadway på Good Morning America. Riktigt bra o roligt:) Lyssna gärna o kommentera!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0