Sprängaren - En sevärd film!!

Jag såg på filmen Sprängaren igår. Den är riktigt bra! Olympiastadium sprängs i Stockholm där OS skall hållas. Annika Bengtsson tar tag i pennan och pappret, för nu kommer jobbet… Hon är en skicklig journalist, men även hon möter många motgångar. Skall hon klara sitt jobb? Kommer de att få reda på vem som sprängde Olympiastadium? Dessutom så dog en kvinna på stadium då hon hade varit där mitt i natten, hon var känd och det skapar löpsedlar. Kallas inte det förresten för mord? Eller visste inte sprängaren att kvinnan var där inne?

Vad kommer nu att hända och vem är det egentligen som kidnappat Annika? Se filmen, en jättebra film. Den får 5/5 stjärnor av mig. Jag satt spänd genom nästan hela filmen. Riktigt bra! Det finns en annan film också som heter Paradiset. Har dock inte sett den. Se Helena Bergström spela journalisten Annika Bengtsson. Rollen är som gjord för henne, ingen kan spela den bättre. Dessutom möter vi på Maria Lundqvist i filmen. Ännu en gång, en bra film! Värd att se! Bra med lite filmtips nu då man har lov, eller?!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helena Bergström! O e det inte hennes man som regisserar filmerna??!

2011-01-03 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0