Provet idag!:)

Hejhej!! Provet idag gick väldigt bra tycker jag, fast att man hade blackout på vissa frågor, men jag tog den tid som jag behövde såklart. Jag svarade nästan på alla, det var en som jag inte kunde och sedan en händelse som jag inte hann att skriva om så den händelsen skall jag berätta om nästa vecka, då man kan göra det muntligt, eftersom tiden rann ut då man satt och skrev så pennorna nästan gick sönder!!:) Snart ska jag iväg, sedan blir det att plugga. Bio ikväll med kompis då hon hade en biljett över så det blir att se Änglagård 3.
Den verkar i alla fall väldigt bra, har ni sett den?
Fick en kommentar innan idag, om att jag inte delar med mig om allt om mitt privatliv och sedan att jag skriver om kändisars privatliv. Det var en riktigt bra kommentar måste jag säga. Många tänker inte på att kändisarna också har ett privatliv fast tidningar skriver om dem, men själva så vill man inte ha någon som skriver någonting om sig själva. Good point till dig som kommenterade!=) Alltid bra med feedback, så att man kan göra saker bättre, och i detta fallet tänka efter! Till helgen då jag bestämt mig för att inte plugga så mycket utan ha mer fritid så lovar jag att jag ska skriva massa inlägg då! Har varit dålig på det sistone, och man förlorar tyvärr läsarna då.. Skriver mer ikväll!! XoXo // David


Kommentarer
Postat av: Emmellliieeeeee

Haha, vilket liv du lever då! Tid att plugga med? Själv sitter man fann o pluggar ihjäl sig.

2011-01-26 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0