Per Oscarsson död??? Latest news

Jag läste på nyheterna innan att Per Oscarssons hus hade brunnit ner och att de hittat ett eller två lik där har jag för mig. Ingen vet var Per Oscarsson och hans fru är, så de misstänker att det är de som är döda. De har antagligen blivit innebrända. Per Oscarsson är en gammal folkkär skådespelare, och har medverkat i många filmer. Han är 83 år. Polisen har inte identifierat kropparna än, men om det är Per Oscarsson så tror jag att det kommer att stå i alla löpsedlarna! Men vi får se vem det är, om man nu ens kan se vem det är…
Fy vad hemsk! Men som sagt det kanske inte är han och hans fru, men vem skulle det annars vara?... Hoppas polisen snart klargör vem det är och vad som egentligen har hänt.


Kommentarer
Postat av: T

Ja, han var jätte bra. Synd om det e han som e död, men synd om den personen/personerna som är döda i huset, eller hur man ska säga det..

2011-01-03 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0