Öppet Hus på vår Skola:)

Tjenare alla glada! Vet ni att det är lite svårt att blogga då man pluggar väldigt mycket? Haha! Jo, men det är faktiskt sant! Jag pluggade ganska mycket i helgen, fast man var hos kusinen och sedan firade gammelmorfar...  Men jag e väl en sådan som man kallar "stud", vilket många kommenterat även om jag inte håller med. Studerar eftersom jag vill uppnå bra betyg och lära mig någonting ju! Så kan man också se det tycker jag. Har precis kommit hem igen då jag varit och guidat runt på öppet hus i skolan. Det var ganska kul förrutom att jag råkade ge vissa "komplimanger host" till vissa personer, but that´s me :P

Nu ska jag fortsätta plugga till So-provet som vi har på onsdag, vilket ogillas till max. Men ändå skönt att få det överstökat, haha! Sedan ska man väl kolla lite på tv. Solsidan igår var helt klart bara bäst!:) Ha det jättebra, så skriver jag imorgon! Då får ni lite kändisskvaller tänkte jag, någonting annat ni vill veta? Skriv det isf.. Love ya!:) XoXo // David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0