My Day:)

Tjenare! Eller Godkväll rättare sagt! Vad tiden går, redan lite över halv sju. Haha! Är ganska nöjd över mina insatser idag, följde det lilla schemat med saker som jag skulle göra och det har jag nästan lyckats uppnå. Jag får ta resten i övermorgon, för imorgon är det en hård dag det med, haha! Sitter och kollar på Jönssonligan får Guldfeber just nu, men den slutar snart. Såg den från början som tur var. Och därför tänkte jag passa på att skriva lite nu! Och det gillar ni, ellerhur?! Jadå!
Ikväll blir det att titta på Gröna Hissen och kanske någon annan bra film senare. Får se hur länge man orkar vara vaken. Ska äta lite choklad och ta en skål med vaniljglass. Lite lyx på en onsdag är väl aldrig fel? Tycker att ni också borta skämma bort er lite.
Ta ett varmt bad, ät nått gott, kolla på en bra film, eller kom på vad ni tycker är lite bortskämt. Man får skämma bort sig själv då man har lov, och om man inte har lov så kan man göra det ändå tycker jag i alla fall, för att man skall kunna må bra. Nu skall jag återgå till filmen och kolla runt på de andra bloggarna som jag läser. Om ni vill att jag skall kolla in er blogg så kan ni kommentera i kommentarfältet nedan. Tänk om jag redan läser den;) Love ya! Ha en bra kväll!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0