Måndagen - Helgen över..:(

Helgen har gått väldigt fort, som vanligt! Och nu så är det skola och jobb för vissa, haha! Idag måste jag i alla fall jobba SO och svenska. Igår blev det att se filmen Brudens bäste man ( Made of honor). Den var riktigt bra, så den ska ni se om ni inte har sett den tycker jag! Sedan kollade jag på den danska serien Lykke, eftersom jag har följt den, så det blir att kolla på Solsidan på webben tror jag! Men nu måste jag dra och fixa mig i ordning! Yeeah! Det blev ett kort inlägg nu på morgonen för att ni skulle få någonting att läsa! Haha:)
Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi senare... XoXo // David



Såg också filmen med engelsk subtile, som en bra övning! Tog inte bara engelska eftersom jag pluggade samtidigt så orkade inte koncentrera mig på att höra allting i så fall!:) Ett tips, om ni vill öva! Det är väldigt lätt att förstå! Men vissa har kanske svårare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0