Månadens Bäst och Sämst klädda Celebs!:)

Vilka är egentligen de bäst klädda kändisarna denna månaden? Jo, det kan vi berätta. Jag har själv valt ut från posh24 vilka jag tycker såg bäst ut. Håller ni med mig? Eller inte? varför inte i så fall kommentera vad ni tycker?

Paris Hilton är stilren på Golden Globes - grattis Paris!

Paris Hilton var stilren, helt fantastisk klänning. Den passar henne verkligen!

2. Trots att det är Leighton Meesters karaktär på Gossip Girl, Blair Waldorf som satte de stor trenderna förra året så tycker vi att Leighton har en sjukt snygg stil själv också! Hon är inte rädd för att ta risker och sticker alltid ut på den röda mattan med något lite annorlunda. Vi tippar att hon kommer att göra ännu fler fantastiska modeval det här året...

Gossip Girl stjärnan och även sångerskan Leighton Meester var på röda mattan som vanligt!! Klänningen är snygg och den passar på henne. Well done Blair Waldorf. Hon är aldrig rädd för att se fin ut på röda mattan! Fortsätt då!

OCH månadens sämst klädda kändis... Det finns fler som är dåligt klädda men jag tycker att Blake Lively gjorde mig lite besviken. Hon är alltid så snyggt klädd och det är hon på ett sätt även nu, men hennes utseende är lite annorlunda. Lite fake smile och inte så blek och snygg som hon brukar vara. Det gör då att klänningen ser annorlunda ut på henne. Men det är bara min egen åsikt, och ni får givetvis tycka vad ni vill!

3. Blake Lively, Hollywoods gyllene it- tjej just nu, kan inte heller begå några misstag när det kommer till stil. Det verkar som om alla vill synas med henne just nu och hon är ansiktet för Chanels nästa kollektion vilket betyder att hon antagligen kommer se ännu bättre ut i år också!

Är det inte Gossip Girl stjärnan vi ser? Jo, det är det.. Klänningen är fin, men hon är inte som hon brukar tycker jag. Vad har hänt? Blake Lively skiner alltid om ansiktet, för att hon har en sådan utstrålning, men det ser jag inte på denna bilden. Gör ni det?! Annars har hon alltid snygga märkeskläder till sin perfekta hy! Penn badgley måste vara nöjd med henne..;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är du gay? No offence bara en fråga. Inget fel med att vara det

2011-01-31 @ 10:11:02
Postat av: Anonym

är du bög eller inte??

2011-01-31 @ 18:49:45
Postat av: Anonym

Jag håller verkligen inte med er.. Jag tycker det är bra att några killar vågar blogga, och sedan att de skriver kändisskvaller o.s.v.

Alla som gör det är inte bögar. Kolla bara på vissa av de kända killbloggarna som inte är bögar, men som ändå bloggar o har konstiga egobilder.. Tänk om så är ni snälla! Tack för mig!

2011-02-01 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0