HejHej:) Uppdatering sedan igår o idag!!

Hejhej! Jag kunde inte skriva igår, då jag inte var närvarande med datorn. Men jag kan berätta lite kort om vad jag gjorde igår. Man försökte att sova länge då det nya året började, men det gick inte så bra. Kollade på lite tv-program och åt frukost. Efter det så blev det att åka hem och kolla vad som hade hänt på datorn, alltså facebook, haha!=) Känner ni igen er?!

Åkte sedan ner till en bekant och där åt jag middag. Jag kollade på en bra film, Sprängaren. Helena Bergström spelar en journalist på Kvällsposten. Den är riktigt bra och en sevärd film som jag rekommenderar starkt. Tänkte att jag skulle skriva lite mer om den sen! Efter den filmen kom en annan film som hette Paradiset, som också är med journalisten på Kvällsposten, men det såg jag tyvärr inte. Jag satt då och spelade spel och mitt lag vann! Yeah! Håller på att boka in olika dagar och tider, då man skall gå på öppet hus inför gymnasievalet. Spännande och samtidigt lite skrämmande. Tänk om man inte klarar det… Men nu får vi ju inte tänka så, haha! Ellerhur? Känner mig lite elak ibland, då ni går in och läser på bloggen så har jag inte skrivit någonting nytt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Men fortsätt gärna läsa! Men ni måste bli lite bättre på att kommentera;) XoXo // David


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du som alltid har varit inne på att bli skådespelare men det e du väl fortfarande innan på?

2011-01-03 @ 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0