Gästbloggaren Lina!

Hejhej! :)
Nu ville David att jag skulle gästblogga i hans blogg och nu undrar ni säkert vem jag är. Men jag är då kompis till David och jag har känt honom i ungefär 1,5 år typ och jag började lära känna honom när vi gick på samma skola och nu går jag i första ring på gymnasiet inne Malmö och David står in för ett val till gymnasiet. Så han går då i nian.
Men vad ska jag berätta om mig då. Hmmm. Jo jag är en tjej på 16 år och fyller snart 17 år och jag går då i första ring på Mediegymnasiet inne i Malmö i Västra hamnen och jag trivs väldigt bra där. Inriktningen jag går på är foto och det är kul. Hade öppet hus för ett tag sen på vår skola, men kommer ett om några veckor till. Så om det är någon av Davids läsare som är 95:a så tycker jag att du kan besöka vår skola, om du är intresserad av media.
Men nu så pratar jag bara på om allt och inget. Så här kommer min adress www.PinkLiina.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0