Första Dagen denna terminen:)

Hejhej! Igår hann jag alltså inte blogga alls, förlåt. Fast att jag var ledig från skolan, fast det blev att gå hem till en kompis och försöka plugga lite, sedan blev det en tur i stan. Efter det åkte jag iväg för att träna med teatern. Det var väldigt roligt! Idag så började skolan, och det var väl ganska roligt, fast samtidigt tråkigt. Hade så mycket som vi gjorde idag, för att vara första dagen då alltså. Hade olika övningar inför Nationella Proven… Inte roligt och jag längtar verkligen inte, fast längtar ändå tills gymnasiet. Hur får jag nu det att gå ihop? Haha! Sitter här med datorn i knäet och pluggar, skall skriva ut en novell som jag skall analysera. Får se om jag hittar någon så är det bra. Sedan ska jag kolla om det finns något bra på tv:n idag, något ni vet som man kan sitta och titta på? Haha!
Skriver mer senare ikväll! Jag lovar! Ska skärpa mig med bloggen;) Haha! Det säger alla bloggare, fast gör de verkligen det? Ah, bättre att jag skriver någonting än inget alls, ellerhur? Fortsätt gärna läsa och kommentera vet jag! Ha det gött! XoXo  // David


Kommentarer
Postat av: Calle

tjena hur e det :) snygg blogg :)

2011-01-13 @ 08:30:41
URL: http://saeaung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0