Ett inlägg utan rubrik;)

Tjenare! Det har varit en hård dag, och nu börjar ögonen säga ifrån att de är lite trötta. Men jag är inte så trött, så jag orkar inte gå och lägga mig nu. Haha! Det skall jag tänka på fler gånger, mina ögon är trötta så de orkar inte gå och lägga sig. Hur dumt låter inte det?!Imorgon blir det att göra i ordning här hemma och sedan så skall jag försöka plugga lite svenska, för det måste jag verkligen göra innan skolan börjar! På tal om skolan så börjar jag nästa vecka. Tiden går väldigt fort, och det har jag sagt i nästan alla de tidigare inläggen, men det är ju sant. Man kan inte fatta. Vi har redan städat ut julen så det känns skönt att inte ha en stor gran i vägen.

Sitter och lyssnar på Spotify just nu, lite katy Perry och sedan lite andra blandade artister. Jag har i alla fall börjat lyssna mer på Kesha just nu, så får vi se hur lång period det varar. Längtar redan till Mars, inte bara för att jag fyller år utan för att Brittans album kommer ut, Britney Spears nya album kommer ut! Yeah! Det skall bli så roligt. Det var inget speciellt bra på tv idag, det som kommer har jag redan sett. Göta Kanal 3 har jag sett och jag har filmen Dumpad vilken jag sett några gånger nu. Men nu skall jag återgå till min sköna soffa och datorn! Ha det gött allihopa! Love ya:) Jag tänkte på att jag hört att vissa av er också gillar Eva Rydberg och hennes humor. Jag har hittat ett väldigt bra klipp från Fredrikdalsteatern där även Pernilla Wahlgren är med och spelar som en piga åt frun (Eva Rydberg). Lägger upp klippet här nedan. Är det egentligen någon som kan gissa hur gammal Eva Rydberg är?! Hon skall fylla 75år i år, så gammal och så sprallig. Hon ränner ju omkring på scenen så man vet inte hur hon orkar. Själv känner man folk som inte ens orkar gå och bara sitter ner hela dagarna. Men inte Rydberg. Det är krut i henne!:) Haha! Föreställningen hette Kärlek och Lavemang!! Enjoy! Please comment and read!:)



En av mina favoriter som Eva Rydberg gjort!! Var dock bara sex år gammal då denna spelades...


Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

ohja :d haha

visst går de bra här :d hoppas du fortsätter att läsa :D

2011-01-07 @ 22:16:39
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0