En Vanlig Måndag!=)

Sitter och försöker att skriva lite klart till svenskan som jag skall redovisa imorgon, men jag gör nog det då jag kommer till skolan imorgon. Orkar verkligen inte det just nu. Imorgon har jag idrott så jag har redan packat idrottskläderna, för en gångs skull, så nu får man inte glömma dem, haha! För då blir läraren sur! Kollar runt lite på facebook, och lyssnar på musik! Gjorde ett projektprov i svenska innan idag som jag berättade att jag skulle göra, och det gick väldigt bra! Jag fick MVG på det! Jätte nöjd med dagens prestation, så imorgon är det att redovisa själva steget 30. Sedan måste jag jobba stenhårt med matten.. Vår lärare är borta på semester så jag kan inte redovisa tyskan i veckan antagligen :( Så det får nog bli nästa vecka. Försöker att hålla min planering nu! Men det är lite svårt.. såklart...

Snart blir det nog att se lite på säsongens Spårlöst! Det brukar vara bra, en person vill hitta sin familj! Det brukar sluta lyckligt men ibland även lite sorligt. Men man får hoppas på det bästa såklart. Hoppas ni också har det bra! Ännu en vecka med skola, studerande och allt som jag inte behöver rabbla upp…Haha! Men längtar till helgen redan! Love ya!:) Ha det bra!:-) Läs gärna och kommentera!

39603_162799967069697_129255280424166_543587_6982702_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0