Candy is my Drug:-)

Hej igen! Då var det lördag idag då! Imorse så skrev jag klart min novell till svenskan, så nu sitter man och lyssnar på gamla klassiker och rättar svenskan. Kollar också in lite bloggar som jag brukar göra, precis som ni gör, haha! Tiden går ganska fort, tycker inte ni det? Helgen går väldigt fort tycker jag, o innan man vet om det så är det måndag o skola igen, och jobb för vissa om man inte har turen att vara ledig. Ikväll blir det att se tre filmer, så jag kommer vara lite trött imorgon tror jag. Har inhandlat godis och hyrt tre filmer så det är nice. Åt middag för en liten stund sedan. Det blev hamburgare, riktigt gott. Sitter och äter lite godis nu.
Det är fan som en drog. Man tar en godisbit, sedan fler och fler. Man blir fan beroende av dem:)

Först blir det att se Alice in Wonderland, sedan Dear John och senare ikväll blir det att se Beck - Levande Begravd. Det ska bli roligt att se de filmerna. Jag lovar att jag skriver vad jag tyckte om dem imorgon! Jag kan kanske skriva en liten filmrecension om den bästa filmen som jag såg och kort om de andra två, men vi får se vad jag gör. Yeeah!  Ha i alla fall en bra lördag! Love ya!:)
But I love one another person much more, so sorry to tell you that;) XoXo // David


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas filmen är bra!

2011-01-29 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0