Äntligen Fredag = HELG;-)

Hej! Sitter här och tänker lite, på allt möjligt. Haha! Jag har precis pluggat lite och skall fortsätta snart igen. Har så mycket till nästa vecka så det behövs plugga, verkligen. Men det är inte mycket att göra åt den saken, eller? Hmm, jag tror inte det.
Ikväll blir det väl att bli hemma och kolla på någon bra film, och kanske se lite av Let´s Dance eller nått tror jag. Alla ungdomar skall väl ut och festa på KRÄM, men jag tror inte att jag orkar det idag. Har haft mycket i skolan så det är alltid skönt att ta det lite lugnt ifrån skolan och så tycker jag. Men jag får se vad kvällen bjuder på ju! Äter lite gammaldags vaniljglass nu, vilket är supergott!! Yeah!
Reportaget eller texten som jag skrev om en kompis kommer nästa vecka istället. Jag råkade glömma texten i skolan som jag skrivit på datorn och sedan så var han inte där heller, och jag lovade att jag skulle visa vad jag tänkte publicera ifall det var okey för honom, och jag håller alltid vad jag lovar. I alla fall i de flesta fall..  Ska snart kolla på The Bill och sedan fortsätta på att skriva min novell till svenskan. Jag hoppas att den blir bra, eftersom jag skall redovisa redan nästa vecka. Hoppas även projektprovet går bra då.
Skriver i alla fall mer ikväll, men ni får ha det bra sålänge! Ha det! XoXo // David


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hade en bra fredag

2011-01-29 @ 08:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0