Änglagård 3 - Bion ikväll:) Loved it!

Då var man hemma från bion då. En riktigt bra film, som ni alla borde se! Jag tycker själv inte att svenskarna är jätte duktiga att göra filmer och så, men Änglagård är riktigt bra! Även Milleniumfilmerna men nu såg jag Änglagård. Jag har inte sett ettan och tvåan, så jag måste se dem senare någon dag. Ska nog hyra dem! Men jag fick de två första filmerna förklarade så att jag förstod sammanhanget i den tredje filmen. Men som sagt, nu måste se den om ni inte redan sett den, men det skadar såklart inte att se den flera gånger!

Sitter nu och lyssnar på lite på musik. Just nu lite Ke$ha, eftersom hon är riktigt bra, eller vissa låtar som hon sjunger. Skönt att ta det lugnt och slippa plugga då man pluggat så mycket, men imorgon så är det dags igen, då man skall till skolan som vanligt. Vad händer för alla i helgen då? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Men det är två dagar kvar ju! Så då får man se. Skriver mer imorgon! Love ya!:) Lovar att jag skall bli bättre på bloggen, med att uppdatera! I promise.. Hoppas ni också mår bra precis som jag gör! Kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den filmen är riktigt bra!! Jag såg den på premiären, och man älskar bara Helena..

2011-01-26 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0