Yeah - It is LOV!:)

Det var fredag igår och jag orkade inte blogga. Jag tittade på Let´s Dance, men jag glömde att kolla efter vem det var som åkte ut… Men det tog jag givetvis reda på! Det var Helena Lundbäck som åkte ut ur Let´s Dance igår. Hon fick ta det sista danssteget för den sjunde sändningen av Let´s Dance år 2011! Det var rumba och quickstep som bjöds på igår med livsång av Orup!

Sedan kollade jag även på en svensk film, men jag kommer faktisk inte ihåg vad den hette. Det var en svensk dramafilm från 1993, och den var verkligen inte bra. Det var såklart kända svenska skådespelare med i den, men ingenting för mig. Jag kan kolla på vissa dramafilmer men då skall de vara på engelska, vet inte varför, men jag tycker att de är bättre! Städade i morse och är väldigt nöjd med den lilla prestationen idag, haha! Sedan blev det att kolla olika program på tv:n. Bläddrade förbi America Got Talent, och där var en söt liten flicka som bara var fyra år som var iklädd i kläder precis som en prinsessa och hon sjöng väldigt bra.
Blev chockad att hon bara var fyra år och de blev alla de andra också. Publiken älskade i alla fall henne.

Kom precis hem från Hemmakväll då jag lämnade tillbaka tre filmer som vi lånade förra veckan, handlade även godis och köpte två filmer till mig själv. Det var Änglagård och Änglagård andra sommaren som jag länge velat se. Det var rea så jag passade på att köpa den såklart. Såg ju Änglagård 3 på bion för någon månad sedan så det är läge att kolla på ettan och tvåan denna vecka då det är lov!
Jag kan knappt fatta att det är lov! Så jäkla skönt. Har verkligen längtat efter det, fast att jag måste plugga. Men man pluggar hellre i soffan eller i sängen till sitt favoritprogram än att sitta vid skolans tråkiga bord. Håller ni inte med mig?

Måste i alla fall fixa lite andra saker, men bloggen är med mig sedan ikväll!=) Love ya! Ha en jätte bra lördag, och missa inte Melodifestivalen ikväll! Den sänds från Linköping ikväll klockan 20.00 på svt1! =)

Helena Lundbäck  Foto: TV4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0