Uttrycker en snabb Åsikt om Bloggvärlden!=)

Läste på en kompis blogg innan att hon tyckte att det var tufft i bloggvärlden. Det är en tuff värld, och det kan jag bara hålla med om. Jag vet att många bloggare får negativa kommentarer, och jag har som tur är bara fått några stycken men mest bra som man helst vill ha! Men det jag hakar upp mig på just nu är att det inte bara är tufft i bloggvärlden. Jag menar såklart inget illa mot min kompis som jag tycker om och älskar att umgås med eftersom vi är bra vänner, men jag vill ändå att ni andra skall veta att hela livet är tufft.
Man går i skolan och har massor att göra, bråk med föräldrar, sedan måste man ge sig ut i arbetslivet och tjäna pengar på exempel att sälja hamburgare på McDonald’s. Det var ett exempel bara, kanske ett dåligt sådant. Men tänk på alla fattiga människor som finns runt om i världen och barnen som svälter ihjäl i Afrika! De har inte ens en dator… De skulle bli så glada om någon gav dem rent vatten och någonting att äta, och här blir vi sura i dagens samhälle som ändå lever som många andra ungdomar gör, och klagar på om maten smakar dåligt och tjatar om de nyaste skorna eller kläderna… Är det inte lite patetiskt om man bara tänker efter?

Ville bara skriva min åsikt här just nu! Så jag hoppas att ni håller med mig! Det är inte bara bloggvärlden som är tuff utan hela världen och livet rent ut sagt. Alla möter vi motgångar och även framgångar i livet! Men om du nu får negativa kommentarer så radera dem och radera dem ur minnet eller försök att förklara dig! Alla har rätt att leva sitt eget liv precis som man vill, och jag hoppas att ni inte får negativa kommentarer, men snälla tänk er för, och det gäller alla, så säg inte att bloggvärlden är tuff för det är inte hela sanningen! =)

Tänk då på den övriga världen! VI har det så mycket bättre en många andra, men vi uppskattar det inte lika mycket! Det är egentligen lite sorligt tycker jag, vi borde lära oss efter våra misstag. Gör det! Lär er av era misstag! Tack för min åsikt och kommentera gärna er åsikt! Skulle uppskatta det:) Uttryck bara era åsikter så skall ni se att det känns lite bättre, tror faktiskt lite på det!



Gör precis som på bilden! Uttryck era åsikter till en debatt! Jag tycker den är väldigt bra! Men alla tycker vi såklart olika. Sedan förstår jag också de bloggare som inte vill kommentera allt om sitt privatliv för sådan är jag själv, så jag vet precis, men om man lägger ut sitt liv på nätet som många säger så får man även skylla sig själv! Alla personer vill inte dig väl utan de vill även förstöra för dig för att de kanske är avundsjuka eller någonting som det där... Thank you!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0