Tisdag!=)

Hej allihopa! Dagen har varit som vilken skoldag som helst, fast jag hade föredragit att vara ledig precis som igår, haha! Sitter hemma hos mormor nu, eftersom jag lovade henne att hjälpa till med någonting på datorn.
Med vad vet jag dock inte. Pluggade innan och har även ätit middag, vilket blev klyftpotatis! Gott! Skall plugga lite till, matte måste jag göra, eftersom skall ha prov på torsdag. Lämnade in min femsidors uppsats idag om SO, där jag skrev om medborgarrättsrörelserna i USA och i Sydafrika. Tanken är att höja mitt betyg på provet från VG till MVG som jag brukar ha annars, så vi får hoppas på det bästa. Ikväll blir det teatern, vilket skall bli roligt.
Skriver mer då jag kommer hem!=) Loove ya!:) Missa inte Cougar Town klockan 22.00, promise!


Kommentarer
Postat av: TTtttttt

Hmm, ingen missar Cougartown:)

2011-02-15 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0