Svar på frågestunden!:)

Hej! Just nu tänkte jag svara på kommentarer som jag fått då jag hade frågestunden, det är bara lite men ändå. Jag svarar ju ändå, haha! Jag tittar annars på Wallander – Tjuven. Har sett den innan men det skadar såklart aldrig att se den igen! Jag vill tacka de som skrivit frågor och det är klart att ni kan skriva frågor även i andra inlägg när som helst! Och jag skall försöka svara så ärligt som jag kan på dem!


Saaraa om Frågestund?! :-):
Var vill du bo? Stad o land? Sverige eller? Där du bor nu?

Svar: Jag vet inte riktigt vart jag vill bo! Jag vill i alla fall flytta utomlands, och det är en sak som är säker! Det kommer inte att bli där jag bor där, och det hoppas jag verkligen inte att det blir. Jag vill flytta till London i England, sedan till New York i USA och även till Los Angeles i USA. Hade även varit kul att bo i soliga Miami, men som ni förstår så är jag en storstads människa! Det är jag kan jag bara säga…
Jag vill gärna bo i ett engelsktspråkigt land, men även prata de språk som jag kan exempel på jobbet eller någonting, kanske med vänner från andra länder. Om jag skall bo i Sverige så skulle jag nog vilja bo i Stockholm. Det är också en storstad och det verkar mysigt där!


 Anonym om Frågestund?! :-):
vad vill du jobba med då du blir stor?

Svar: Det vet jag inte riktigt än. Som många andra så har jag drömmar om vad jag vill bli, men drömmarna är många och svåra att uppnå. Jag skulle vilja jobba som skådespelare både på teater men mest på film och i serier. Jag skulle vilja jobba inom tv alltså!
Annars skulle jag tycka det var väldigt intressant att jobba med media och journalistik, typ som journalist eller redaktör för en stor tidning!


Anonym om Frågestund?! :-):
Jag undrar en sak, du ska ju börja gymnasiet men vart ska du gå? Vilken stad?

Svar: Jag skall göra mitt gymnasieval imorgon och det kan jag redan säga. Vilka gymnasier som jag tänker välja tänker jag dock inte säga, eftersom jag själv anser att det är mitt eget val och ingen annans, och det hoppas jag att alla håller med om. Jag hoppas även att ni som skall välja ett gymnasium gör ett bra val och lyssnar på vad ni själva vill!
Jag vill gå i Malmö, vilket jag redan bestämt mig för! Hur många val jag kommer att göra vet jag inte, men det blir några stycken, kan nämna det imorgon!

Tack för era frågor! Har försökt att svara så ärligt som jag kan! Skriver mer imorgon tror jag! Orkar nog inte skriva mer ikväll...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0