Söndag - Solsidan väntar!!

Godkväll alla läsare! Har ni haft en bra söndag? Det hoppas jag att ni har haft i alla fall… Själv har jag varit lite hos mormor och tittat på de två Änglagård filmerna eftersom jag såg trean på bion för några veckor sedan! Alla är bra tycker jag, men ettan slår ändå ut allting för det är den som är mest dramatiskt och början på allting enligt min åsikt! Jag är väldigt ledsen över att jag inte bloggade igår, men jag hade inget tillgång till internet då, det hackade sig kan man säga. Så det är därför att jag bloggar lite snabbt nu! Tänkte skriva om Änglagård filmerna sedan och då svarar jag även på frågorna som ligger under frågestunden! Det blir väl bra eller hur? Haha!:)

Snart väntar solsidan på tv4 klockan 20.00 och det skall man såklart se, men vi hörs efter halv nio då jag skriver och svarar så passa på att fråga frågor nu!=) Ha det gött alla!! Söndagskramar eller vad man kan kalla det! Imorgon skall jag göra gymnasievalet..=)

Love-statue-nyc_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0