Skolan började idag...!!

Heyy!! Sorry att jag inte kunnat uppdatera innan, men jag var tvungen att stiga upp i morse, men sov lite längre. Idag började skolan igen, fast vår lärare var inte där och sexorna och åttorna åkte till Gamleby i morse, så nu är det ganska lugnt på skolan! Fy fan vad skönt, haha! Men skolan var inte så farlig idag, det var att plugga, men om jag nu skall vara ärlig så skrattade jag mycket, jag och Frida ägde ut alla andra på att skratta..:)

Sitter och lyssnar på olika låtar, och jag bara älskar Danmarks vinnarlåt som de skall skicka med till Tyskland! Den är riktigt bra, så nu hoppas jag att Sverige också skickar med någon bra låt. Fick även våra tröjor idag, skoltröjorna! Whihooo!! Den passade ganska bra, beställde i storlek M, men var lite stor i armarna, men vadfan! Det gör ingenting tycker jag, haha! Är ganska nöjd, så den kommer helt klart användas imorgon!
Hoppas alla i klassen tänker så, i alla fall de som har en tröja! Fanns ju även någon som inte vill ha...
Fick massage idag i en och en halv timme, så jag är jätte nöjd! Skriver mer senare ikväll då jag kommer hem! Loove ya! Ha en bra kväll! Och läs och kommentera som ni brukar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0