Pluggat mycket idag... :-DDD

Hejhej! Idag har man hunnit med mycket i skolan, inte jätte mycket men ändå en hel del. Det känns väldigt skönt faktiskt! Det måste jag bara erkänna, haha! Har skrivit klart mitt tal till engelskan och är ganska nöjd med det, så nu blir det att bearbeta det riktigt ordentligt.
Gjorde inte matteprovet idag, eftersom jag först hade elevrådsmöte och det tog tid, sedan hade jag kurs i no inför de nationella proven. Får göra provet efter sportlovet... Visst ja! Vi har sportlov nästa vecka, fan vad skönt! Det blir ett kort inlägg, eftersom jag är ganska trött efter allt pluggande ikväll! En fråga till er bara, säger ni Malmö med Ö eller med E?? Frågade på facebook o typ alla sa med ö...
Och nej, jag är inte stockholmare!:) Ha en bra kväll! Loove! Fredag imorgon, Tagga!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, med Öööö.... :)

O vad duktig du e då som pluggar, själv orkar man inte lyfta pennan just nu,,

2011-02-18 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0