Missa inte Bokrean!:-)

Tänkte bara att påminna er som vill köpa billigare böcker som nu är på rea! Jag tänkte nog också gå ner till stan och kolla in bokrean som är på bokhandeln och inte i kulturhuset eller nu vad det heter där det varit de andra åren som gått, fast det är såklart då i min stad, men i andra städer vet jag inte hur det är! Ska nog gå ner och kolla om det finns någon bok som man kan köpa och läsa!
Vilket är en fördel att läsa böcker som man köpt... Har faktiskt inte orkat läsa en bok detta året, vet inte varför men jag har så mycket att göra i skolan, och de som går i min skola förstår säkert vad jag snackar om! Många kurser och steg samtidigt, vadfan!
Vill lärarna att vi ska plugga ihjäl oss? Haha! Låter lite patetiskt!=) Men man borde egentligen läsa under loven, men man orkar inte då heller (i alla fall inte jag)! Måste bättra mig, ett löfte som jag skall försöka att uppfylla! Bokrean år 2011 är igång och den brukar vara i några dagar... Så passa bra om ni exempel behöver en bok till tyskan eller en kokbok! :)

Dagens fråga; Ska ni gå på Bokrean år 2011? Eller har ni varit där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0