Middagen väntar...

Hej! Fan vad jag börjar uppdatera nu för mina läsare, haha! Men det är väl bara bra? Sitter i köket och väntar på maten. Var i stan innan idag med min kompis Lina, men det var bara en snabb tur. Vi skulle kolla på bokrean men den hade ju inte börjat än, trodde den började redan idag. Den börjar imorgon stod det, fast det var förfest på bokhandeln med bokrean ikväll, så det blir kanske att gå på den och kolla på det. Chokladpuddingen och grädden som jag fixat står i kylen och väntar, lasagnen i ugnen och alla goda sallader på bordet! Tycker att min syster är väldigt duktig som lagar mat, och jag som gör dessert! Lillebror hjälper såklart också till, syskona goes duktiga!
Det blir musik under tiden från spotify, bland annat September och Enrique Inglesias - Tonight (I´m fucking you).
Skriver mer senare!:) Hörs senare då! Ha en fortsatt bra dag!

Tumblr_lgwb3xs5rd1qcbenfo1_500_large

Och en sådan här middag blir det såklart inte, haha! Men nära inpå tycker jag ändå!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0