Melodifestivalen 2011 - Ikväll!:)

Ikväll så börjar Melodifestivalen 2011!! Är det bara jag som tycker att det blivit lite för mycket och sämre än de andra åren? Men vem vet? Detta året kanske blir bra. Vi har flera deltagningar medan Danmark bara har en stor tävling. Årets programledare är Elsa, Richard och Marie. Man kan redan nu på in på svt1:s hemsida och smyglyssna på kvällens bidrag. Jag skriver mer om festivalen då jag sett den ikväll då jag avgör vem jag tycker skall gå vidare o.s.v.!:) Följ bloggen då och kolla!
Kvällens bidrag är:
Dilba – Try Again
Swingfly  Me and My Drum
Jenny Silver -  Something in Your eyes
Jonas Matsson – On My Own
Rasmus Viberg – Social Butterfly
Pernilla Andersson – Desperados
Danny – In The Club

Kolla in Melodifestivalen år 2011 ikväll klockan 20.00-21.30 på svt1! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0