Lördag - Äntligen Helg!:)

God morgon alla glada! Igår kollade man på filmen Morrhår och ärtor, en gammal svensk film, men den var ganska bra tyckte jag. Det gav mig längtan till att åka till Stockholm, Sveriges huvudstad eftersom filmen utspelade sig där. Det blev alltså inte att kolla på Let´s Dance, men jag tog ändå på vem som åkte ut. Björn Ranelid åkte ut ur tävlingen, men han sade att han kommer minnas tävlingen med värme.

Nu sitter man och kollar på And then came love, en amerikans komedi från 2007, med bland annat Vanessa Williams i rollerna. Idag måste man i alla fall plugga lite, framförallt matten!! Och sedan lite andra ämnen också. Jag känner inte att jag är ledig då det är helg eftersom man har mycket att göra. Helt sjukt egentligen! Men vill man ha bra betyg så vill man! Handlade ett par snygga jeans igår och en mapp till skolan. Det kanske kommer en bild på det senare om ni vill! Haha! Annars händer inte så mycket idag tror jag.
Bara att slappna av, plugga och se film. Vilken lördag.. Vad ska ni själv göra? Skriver mer senare! Love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0