Jag åt en bit choklad idag - ingenting med ögonen än så länge..!!

Godkväll bloggen!:) Ikväll så har man pluggat lite religion och nu blev man trött så jag satte mig vid datorn igen. Kollade lite på Miss Secret Agent 2 innan, men jag orkade inte det mer, har ju redan sett filmen så jag vet vad som händer! Tänkte därför skriva ett kort inlägg för att hålla er lite uppdaterade! Oscarsgalan var i helgen och jag tänkte skriva mer om det, men det gör jag någon annan dag eftersom jag inte orkar just nu. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar in facebook, men ingenting intressant verkar ha hänt.
Kollade in lite olika bloggar innan, men vissa hade uppdaterat och vissa inte! Ska väl ändå snart sova tänkte jag, ta och dejta sängen!Låter inte det som en bra idé?! Det tycker jag låter som en superbra idé! Vill ha min sköna kudde nu...;)

Imorgon blir det att göra matteprovet och det får gå hur det vill, klarar jag inte det så klarar jag inte det men det är faktiskt värt ett försök tycker jag, för då jag får reda på resultatet så får jag reda på vad jag måste öva mer på. Skulle egentligen gjort provet idag, men det blev ingenting eftersom det var inställt på grund av de nationella proven i matten. Skall ha det på onsdag, och jag längtar inte precis, men hellre det än provet imorgon.
Som ni förstår är matten inte min starka sida precis! Haha! Bild på skoltröjan kommer senare då jag fotograferat den, så ni får hålla ut så länge! Men jag är ganska nöjd med den! Skall såklart ha på mig den imorgon, som jag skrev i det förra inlägget! Skriver mer imorgon! Fortsätt läs och kommentera, gärna tips om vad ni vill att jag skall skriva om och så! Puss!=)

Och jag måste bara säga att jag åt en bit choklad för en stund sedan och jag märker inte någonting merd ögat än så länge, men det blir att fortsätta testa sig fram ifall ögonen börjar klia och om det börjar rinna...
Det är i alla fall jobbigt då det gör det, men just nu är det helt okey som tur är! Ingen gillar ju kliande ögon., inte vad jag vet i alla fall?! Ha en trevlig kväll och en trevlig dag imorgon!

Wl830g_large
Hmm, bilden säger allting!!!:) Tror att ni också håller med mig...Bild från weheartit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0