It´s Sunday and School tomorrow - Lov en vecka till tack?

Godkväll alla! Hoppas ni haft en bra söndag. Själv har man pluggat lite och städat undan, kollat tv och slappat. Har försökt att fullfölja min ”To Do List”, vilket gått ganska bra. Nu håller jag på att rätta mitt tal i engelska som jag skall hålla vecka 10, och jag är ganska nervös, men jag hoppas att det kommer att gå bra! Haha! Måste verkligen göra matteprovet imorgon, så det blir bra! Har övat på matten, men jag hatar verkligen matte och har svårt för det så jag hoppas att det blir bra. Skall försöka göra det imorgon i alla fall, för jag kan verkligen inte skjuta på det mer. Det är bara att acceptera läget och bita ihop! Sedan måste jag också börja skriva mer på uppdraget i so:n, som handlar om religioner. Hatar uppdraget eftersom det är mycket som man skall skriva.

Annars har jag bara kollat på Brooke Knows best, ett program som går på MTV som jag älskar! Haha! Vad har ni gjort denna söndag då? Skola imorgon ju, och jag längtar inte precis, fast att det skall bli lite roligt att träffa vännerna och lärarna, men ändå.
So it´s back to life, kan man säga. Plugga dagligen och knappt någon fritid förutom på helgerna, om det ens räknas. Fokuserar såklart bara på betygen just nu! Men det är ändå väldigt jobbigt att behöva plugga så mycket, men jadå! Vill man bli nått så... :)


Och nu sitter man och kollar på ett naturprogram om djur med lillebror, och klockan åtta så blir det såklart Solsidan på tv4. Skall nog kolla på Wallander sedan klockan 21.00 på samma kanal! Kolla på det vet jag! Nu ska jag inte störa er mer, så vi hörs senare imorgon!
Loove ya! Hoppas ni får en bra skoldag imorgon eller en allmän bra dag ifall ni inte går i skolan!:)
Fortsätt gärna läs! Och kommentera!



Missa nu inte Solsidan om tio minuter!!:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0