It´s Saturday Bitch!!=)

Good Evening bloggen eller ska jag kanske säga läsarna? Jag kom hem vid åttatiden efter att jag varit hos min kompis Maja. Det var trevligt och jag tror att vi hade det roligt, haha! Var där i torsdags också, men även idag, alltid roligt att vara med någon såklart!
Gick och handlade godis som vi såklart sedan åt, lyssnade på musik och sedan blev det att spela ett spel på tv:n som heter Buzz. Det är ett frågespel och jag vann båda gångerna! Yeah! The winner is me, fast att jag chansade på svaren flera gånger eftersom jag inte visste alla svar, men det var ändå bra gjort tycker jag, med tanke på att jag hade minst poäng den andra gången.
Åt god mat och sedan fixade vi lite bilder med mera. Var även ute lite så man fick frisk luft idag.

Sedan har jag bara suttit och kollat på Melodifestivalen och nu sitter jag vid datorn och kollar runt på lite bloggar, lyssnar på musik och chattar med vännerna på facebook såklart, my life! Det är nog inte bra att ens liv kretsar omkring facebook tror jag, men what the hell! Oj, där kom Avril Lavignes låt fram, som ni borde lyssna på om ni inte redan gjort det! Det är fan min drog! Haha! Fast jag har många låtar som droger! Skriver mer imorgon!:) Inlägget om Melodifestivalen kommer upp om en liten stund! Och imorgon måste jag verkligen göra massa saker både här hemma och i skolan! Har min "To Do List" redo, och nu skall den bara följas!
Ni får veta hur det går med det imorgon! Puss! Ha en trevlig kväll! Och festa nu inte ihjäl er;)

Tumblr_lfsnlskoki1qgzz1to1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0