Goodmorning - idag e det tisdag!=)

God morgon allihopa! Jag är vaken nu, eller har varit det ganska länge. Jag vaknade typ vid sextiden först men sov till kvart i sju. Jag ville inte sova mer, eller rättare sagt, jag kunde inte sova mer.
Så det blev att kolla lite på tv-program som Nanny och According to Jim på kanal3. Har ätit frukost, vilket blev god kräm och äggmackor! Näsan och ögonen rinner hela tiden vilket är väldigt störigt! Jag började få det igår då jag var i Malmö, efter att vi varit i djuraffären men vi var aldrig inne hos djuren utan tittade bara på dem genom en glasdörr eller vad man skall säga. Trodde först att det kunde vara någon allergichock men vad jag vet så har jag inte någon allergi i huvudtaget, men nu lutar det åt att jag kan ha fått något i ögat eller någon mindre förkylning. Tur jag hann handla lite igår i alla fall! Haha! Mormor bara tittade på mig då jag visade upp mina kassar…
Hon sade att jag var lik min mamma då hon var ung.

Idag vet jag inte vad jag skall göra! Jag kan bara tacka er eftersom jag hade runt 66 läsare igårJ Yeeah! Haha! Skriver väl mer senare! Men nu väntar nog ett varmt och ett skönt bad och lite tv innan det, tror jag skall kolla på 7th heaven! Alltid skönt att ta det lugnt då man har lov, men jag måste verkligen börja plugga lite också, typ religion och sådant tråkigt! Det är intressant att lära sig, men att plugga på ett lov är lite på gränsen tycker jag;) Ha det bra! Så hörs vi senare ikväll eller eftermiddag! =) Fortsätt läs och kommentera gärna!;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0