Glass och Simpson filmen!=)

Skall stänga av datorn lite för att kolla på The Simpson - The movie! Jag har sett den innan, men jag tycker om den serien och även filmen så det blir bara att se den igen. Orkar inte kolla på nått annat denna kväll, och det visas inget speciellt på tv:n ändå, så det gör ingenting! Man missar ju ingenting precis. Sitter med en skål med god vanlijglass och skall snart smaska i mig lite av det! Niice!!
Detta kallar jag lov och avslappnande! Håller ni inte med?
Slänger in en bild från idag som jag precis fick på mailen av Maja som är den stolta fotografen, haha!;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: Ja den var jätte bra. Har börjat på 2:an och den är också jätte bra hittils.



Jag tittar också på The Simpson Movie, den är jätte bra :D

2011-02-24 @ 21:04:42
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/
Postat av: Sannie

sv:haha jaa, jag hatar att vara sjuk ;/

2011-02-24 @ 21:13:02
URL: http://sanniess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0