Filmtips till Alla Hjärtans Dag :-)

Nu när det är Alla Hjärtans Dag, så tänkte jag att jag skulle lägga upp lite filmtips som man kan titta på ikväll eller under dagen om ni är lediga, så länge ni inte skolkar så, haha!! Ni kan titta på filmerna tillsammans med kompisar, själva eller med era nära och kära.
Kanske så har ni en älskade så det är ju bra i så fall. Det har inte jag! Och inte så många som jag känner heller.. Men filmerna som jag tänkte tipsa om är olika romantiska kärleksfilmer, eftersom det är Valentines Day!=) Så jag hoppas att ni kommer få en bra dag och en trevlig kväll med filmtittandet. Filmerna finns säkert att hyra på hemmakväll om ni inte har dem!
Köp hjärna lite godis, typ som gelehjärtan för att göra stämningen bättre!  
























Kommentarer
Postat av: Lina

Yeah du har tagit med min favorit film. TITANIC <3

2011-02-14 @ 11:22:51
URL: http://pinkliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt bra filmer!!

2011-02-15 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0