En ny Månad! - Jag vill ha Sommar:)

Tja:-) Hur mår ni? Själv mår jag väldigt bra, förrutom att det är lite kallt, haha! Jag vill ha vår och Sommar men det fattar inte vädret... Haha! Vad jag hatar det. Längtar inte ni till sommaren då man ligger på stranden och försöker sola sig brun, och sedan tar ett dopp i havet och äter glass! Niice! I just love it, I just had to say that! Då är det varmt och man slipper vinterkläderna. Gå runt i shorts och t-shirt. Men nu är det den första februari så det närmar sig i alla fall, om vi nu skall tänka lite positivt..

Idag har jag redovisat min svenska så nu hoppas man att ett bra betyg kommer att sättas. Sedan har man haft idrott, det var roligt faktiskt, och jag brukar ju inte säga att idrott är roligt. Jag borde faktiskt jogga mer..och jag har intalat mig det flera gånger, men det blir typ aldrig av, haha! Varit på teatern och fikat lite med syrran här hemma med familjen, vilket också var skoj. Sedan kollade jag lite på Sommar i Sverige innan, roligt roligt! Nu skall jag kolla lite på datorn, samtidigt som man lyssnar på musik på spotify såklart.
Skriver mer imorgon!:) Love ya!:)

Tumblr_lfsltocchr1qb9uyvo1_500_large

Tumblr_lfygh9yobg1qg3h1fo1_500_large

Tumblr_lfy28nctfy1qzf7mro1_500_large

Fina bilder från Weheartit!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0