Desperate Housewives tillbaka den 15 mars!:)

Till alla trogna Desperate Housewives tittare så kan jag meddela att programmet kommer att sändas på kanal5 som vanligt den 15 mars! Det taggar vi såklart för! Jag är jätte glad och helt uppspelt för nu kommer mycket mer drama till hemmafruarna på Fairview!
Nu kommer fortsättningen av det som vi såg förra gången! Minns ni vad som hände i sista avsnittet som sändes? Nu kommer vi äntligen att få svar på vem som dödade honom (hoppas jag i alla fall!), kommer faktiskt inte ihåg hans namn som blev skjuten, och jag ska kalla mig ett Desperate Housewives fan, haha!:) Jag vet i alla fall att jag inte gillade honom. Men tänk om han inte är död utan lever… Det har vi dock inte tänkt på? Har ni någon favorit? Jag älskar helt klart Susan och Gabbi!;)
Kommer du att kolla på DH i mars då det börjar igen! Svara i kommentarfältet, men hoppas att du gör det såklart!



The wives are back... :)


Kommentarer
Postat av: DAISY

Tack så mycket! :)



Åh, tagga till 15 mars! Har verkligen saknat DWH.

2011-02-27 @ 00:18:01
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Anna

Yes! Som jag har längat! Har funderat länge på när det ska börja igen, men nu vet jag! :)

Jag tror han överlever, skulle faktiskt inte förvåna mig, bara för att alla tror att han är död...

2011-02-27 @ 12:23:49
URL: http://annaunger.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv:Ja, något lär ju hända. Annars blir det lite tråkigt... ;)

Synd bara att det är så länge kvar :(

2011-02-28 @ 17:29:55
URL: http://annaunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0